.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کیهان: دادگاه سران فتنه به طور زنده از تلویزیون پخش شود

کیهان در سرمقاله خود باعنوان«... و حالا محاکمه ! » به قلم جسین شریعتمداری نوشت:

*حالا دیگر، محاکمه سران فتنه در دادگاه افکار عمومی پایان پذیرفته است و ارتکاب دهها جنایت از سوی آنان، نظیر «ستون پنجم دشمن بیرونی»، «وطن فروشی»، «مفسد فی الارض»، «قاتل مردم بی گناه کوچه و بازار» و... در افکار عمومی مردم با اسناد و دلایل غیرقابل انکار به اثبات رسیده است و اکنون، نوبت محاکمه آنان در دستگاه قضایی کشور است.

*دیروز از یک سو دادستان کل کشور بر محاکمه قریب الوقوع سران فتنه تاکید کرد و از سوی دیگر جرج سوروس، در مصاحبه ای پراضطراب، نگرانی شدید و عمیق خود و دوستان آمریکایی و اسرائیلی خویش را از محاکمه آنان ابراز داشت.

* علاوه بر ضرورت غیرقابل تردید محاکمه سران فتنه، لازم است که؛اولا؛ تمامی مراحل این محاکمه به صورت علنی انجام گرفته و بدون سانسور و به صورت زنده از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شود. ثانیا؛ بدون دغدغه وقت، تمامی موارد جرم همراه با مستندات آن در دادگاه ارائه شده و به متهمان نیز مانند معمول و به روال جاری در دستگاه قضایی کشور، وقت آزاد و فرصت فراوان داده شود تا هر چه در چنته دارند بیرون بریزند. چرا که مطابق فرمول مشترک و دیکته شده «جرج سوروس، جین شارپ و ریچارد رورتی» سران فتنه از تن دادن به قانون اکیداً منع شده اند و بر پایه دستورالعملی که طراحان کودتاهای مخملی نظیر «هابر ماس» و «تیمورتی اش» در ملاقات حضوری با فتنه گران به آنان دیکته کرده اند سران فتنه در صورت اجبار به پاسخگویی- نظیر حضور در دادگاه- به طفره رفتن توصیه شده اند.

* کیهان آمادگی دارد به عنوان عضوی از خیل عظیم مردم شریف و پاکباخته ایران اسلامی و در صورت امکان به نمایندگی دادستان در دادگاه حضور یافته و با ارائه اسناد و مدارک غیرقابل تردید و عمدتا برگرفته از خود فتنه گران، ابعاد خیانت و جنایات آنان و مخصوصا ماموریت آنها از سوی سرویس های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس و اسرائیل را در میدان دید افکار عمومی به چالش قانونی کشانده و اثبات کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد جوادی 4 اسفند 1389
پیشهاد حسین خان ......بسیار عالی است اما باور کنید خودش هم پیشنهاد خودرا قبول ندارد.میگه نه بسم اله

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.